Mywellness, veel meer dan online coaching


Technogym heeft als enige in de fitnessbranche een ecosysteem waarmee sportscholen in staat zijn om elke individuele gebruiker te verbinden met een volledig gepersonaliseerd trainingsprogramma (mywellness) op basis van persoonlijke behoeften en doelen. Via de mywellness-app heeft de gebruiker waar hij zich dan ook bevindt, toegang tot online (personal) coaching. Dus ook thuis. Wat nu heel fijn is, volgens Marieke Schimmel-Stuivenberg, een van de eigenaren van het innovatieve Tesqua Sport & Health Club in Ede.

Contact houden met elkaar via de app
Deze sportschool heeft recent gekozen voor de fitnessapparatuur en -oplossingen van Technogym. De doorslaggevende reden was het mywellness-platform. “Ons doel is onze leden het maximale op sportgebied te bieden. Daar draagt mywellness, en zeker nu, optimaal aan bij. We hebben het meest uitgebreide pakket: online coaching, live streaming en on-demand-lessen. On-demand kun je kiezen voor Technogym-trainers, maar wij gebruiken onze eigen instructeurs, filmen de lessen, zetten ze in de app en de leden kunnen de lessen gebruiken wanneer het hen uitkomt. Op deze manier houden we de connectie met onze leden. Want het is in deze tijd lastiger om contact te houden met je deelnemers. Via de app en vooral met de live streams, lukt dat nu juist heel goed. We hadden voor de avondklok zelfs 600 deelnemers per week die meededen! Elke les begint iets eerder, omdat we een korte live interactie met de leden willen hebben. Even vragen hoe het gaat, een grapje, ruimte maken voor de leden om ook hun zegje te doen tegen elkaar of tegen de instructeur. Dat ervaren de sporters als erg fijn”, zegt Marieke.

+ lees verder

9

share