Thema-interview-1: Marktverkenning blurring
leden NL Actief (vervolg)


Gezonde leefstijl wordt steeds meer onderwerp van blurring en is niet meer het ‘alleenrecht’ van de fitnessbranche. Supermarkten en andere retailers, horeca, maatschappelijke organisaties bieden producten en diensten aan om de leefstijl van mensen te verbeteren. Wat vindt u daarvan?

 

Steeds meer winkels verdwijnen en maken plaats voor andere functies zoals wonen, verblijven, sport en uitgaan. Zou die ontwikkeling voor u een reden zijn om in de toekomst naar het centrum van een binnenstad te verhuizen of er een extra vestiging te openen, omdat er steeds meer mensen gaan wonen of verblijven in het centrum?

 

Conclusie

Blurring blijkt ook in de fitnessbranche in opmars, met name als het gaat om verbindingen met zorg en voeding. Tegelijkertijd blijkt uit de reacties dat fitnessondernemers op zoek zijn naar informatie en inspirerende voorbeelden, om een samenwerking met ‘branchevreemde’ partners aan te gaan. Aan NL Actief wordt gevraagd om daarin een adviserende rol te nemen, vanuit de gedachte dat kwaliteit moet worden bewaakt en dat blurring vooral een kans is en geen bedreiging.

 

 

share