Maak jouw marketing persoonlijk met inzet van de juiste technologie


Dat het een onstuimige periode is geweest is geen nieuws meer - je bent er zelf onderdeel van geweest. Maar nu de sportscholen weer open zijn, kunnen we eindelijk de draad weer oppakken. En onze klanten zien en doen dit gelukkig ook. Mensen stromen weer naar de sportschool en pakken hun fitnessroutines weer op, of starten (alvast) met hun goede voornemens.

De fitnessbranche heeft tijdens corona niet stilgestaan - sterker nog - er is meer mogelijk dan ooit tevoren. Hybride fitness, de combinatie van online en offline diensten, zal niet meer verdwijnen. De aard van de fitnessindustrie is veranderd en als aanbieder van fitness moet je meegroeien. Het lijkt wellicht dat door de enorme groei van digitale diensten fitness afstandelijker is geworden - maar niets is minder waar. De perfecte marketing-mix om jouw fitnessonderneming weer een impuls te geven is door de balans te vinden tussen oud en nieuw, digitaal en persoonlijk.

Fitness is nu altijd en overal toegankelijk voor klanten waardoor zij meer flexibiliteit genieten, maar ook hun trainings- en voedingsplannen volledig kunnen personaliseren. Klanten willen een unieke op maat gemaakte ervaring die perfect past binnen hun levensstijl en doelen. Door technologie op de juiste manier in te zetten kun jij - zonder dat je gelijk marketingexpert moet worden -  je klantervaring optimaliseren. Zo behoud je niet alleen je huidige klanten, maar trek je ook nieuwe aan. En dan blijft jouw fitnessonderneming groeien!

+ lees verder

Simon Aurik

CMO Virtuagym

16

share