Duurzaamheid in fitnessmarketing
betekent doorlopend innoveren

 

Door: Maxi Stoiber, Formula Director bij Hidden Profits Marketing

Laat ik er maar meteen mee beginnen: ondernemen ís eigenlijk helemaal geen wedstrijd! Hooguit een wedstrijd met jezelf, om het beste uit jezelf te halen. Immers, je wilt vooral kunnen leven van je visie op het runnen van een fitnessbedrijf: impact hebben, leuke winst maken en misschien wel het belangrijkste, meer vrijheid. Maar als je het voor het gemak hier toch met een wedstrijd vergelijkt, dan is ondernemen een wedstrijd die nooit stopt! Een wedstrijd waarbij doorlopend zowel spelregels, spelers, aantal spelers, speelveld, tegenstanders enzovoort constant wijzigen.

+ lees hier verder

Al sinds de oprichting in 2004 en zeker nu als Kennispartner van NL Actief delen we al onze kennis en inzichten. Bijna al onze kennis en inzichten, want een deel is natuurlijk exclusief voor onze vaste klanten. We hebben nu een deel van ons KennisPlatform toegankelijk gemaakt: Ga naar kennis.hiddenprofitsmarketing.com en klik onderaan op ‘Account aanmaken’.

27

share